من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

 

نامیرا را که می خوانی لحظه به لحظه می لرزی!

می ترسی!

خواب از چشمانت می رود!

باید هم این گونه باشد!

باید ببینی کجای کاری؟

 باید از خودت بپرسی درد دین داری یا تو هم فقط ادعایی؟

خودت را به جای شخصیت های داستان قرار می دهی و از خودت می پرسی،من کدامم؟

عبدالله،ربیع،سلیمه،عمروبن حجاج،ام وهب،شبث...؟؟؟

چشم هایت را می بندی.

خط به خط داستان را تصور میکنی.

لحظه به لحظه ی واقعیت را.

تمام ماجرا را از مقابل چشمانت عبور می دهی.

نامه ها را،مسلم را،کوچه پس کوچه های کوفه را،حرف ها و پیمان ها را...

 

چشم هایت را باز نکن.

امروز را تصور کن.

امام را تصور کن.

فرقی نمی کند 61 هجری قمری باشد یا 1393 هجری شمسی!

خدا همان خداست،دین هم همان دین؛

مهدی (عج) هم مثل حسین (ع)...

منتظر من و تو!

نه برای خودش،به خاطر من و تو...

 چشم هایت را باز کن!

 

نامیرا تمامی ندارد...



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی