من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

شب آرزوها

 

می گویند آرزو کن؛

هر چه می خواهی!

و من آهسته با خودم میگویم : آرزو؟

 

 

به لیله الرغائبی فکر میکنم که خواستم و نشانه ای دیدم؛

و روزها و شب ها...

 خطا از من بود.

شاید اشتباه خواستم؛شاید اشتباه برداشت کردم!!؟


من کمتر از آنم که درک کنم حکمتت را...

تمامی اش با تو.

  


+ فقط به خاطر خودت ، نه برای خودم...

 


نظرات  (۱)

عجب
اگه برآورده اش نمی کرد تا همین الان نق اون شب رو میزدی
پاسخ:
این ها اصلا نق نیست،
من کوچکتر از اونی هستم که اعتراضی کنم بر خواست و حکمت او.
فقط درد دله...
مطمئنا خطا از من بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی