من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

قانون


قانون خدا به معنی واقعی قانون است.

بدون حتی یک اپسیلون خطا؛

برای لحظه لحظه ی زندگی ات؛

 همه چیز واضح و صریح گفته شده

نه توجیهی،نه بهانه ای!

کوتاهی کنی،مقصر خودت هستی!

از قانون که سر پیچی کنی خطا کرده ای؛

هر چقدر خطایت بزرگتر باشد،تاوانت بیشتر است!

گاهی یک تلنگر کوچک می زند؛

گاهی گوشت را می پیچاند؛

گاهی با سر زمین می خوری؛

گاهی هم...

در تمامش خوب نگاه کن!

ببین کجای مسیر را کج رفته ای؟



نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی