من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

چند می ارزیم؟


" قِیمَةُ کُلِّ امْرِئٍ مَا یُحْسِنُهُ "

قیمت هر انسان آن است که نیکو داند آن را...

 

 نهج البلاغه-حکمت 81

 

(علامه جعفری می فرمودند:

اگر می خواهید بدانید یک انسان چقدر ارزش دارد

ببینید به چه چیز علاقه دارد و به چه چیزی عشق می ورزد)



نظرات  (۲)

سلام
چه قدر خوشحال شدم که جواب دادید.

پسندیده نیست برام رد و بدل شدن اینگونه پیام های وبلاگی بین دو نامحرم رو. دیدم که خود آدم حس میکنه اینکه اشکالی نداره ولی وقتی از بیرون موضوع رو نگاه کردم زشت بوده برام.

شرمنده که این مقدمه شما رو برای نوشته ی پایین آماده نمیکنه و نتونستم برای نوشته ی زیر مقدمه جدا بنویسم.

دارم سعی میکنم ماقبل اینکه خودمو متقاعد کنم که این نظر رو نذارم سریع بذارمش و بهش فکر نکنم.(اینم شد مقدمه!)

اگه بیشتر میپسندید که اینجا هر نوشته ای رو نذارید و واسه همین اینقدر دیر به دیر مطلب میذارید، خواستم پیشنهاد بدم که وبلاگ جدیدی درست کنید و اون رو به مطالبی که ساده تر هستند اختصاص بدید.
آخه درد اینه که خوندن هر قلمی رو نمیپسندم. معمولا قلم هایی هم که میپسندم یه کم کند هستن.

سریع این نظر رو میزارم که این همه تایپ حیف نشه.
التماس دعا
سلام
 مطلب که نمیذارید، امیدوارم دعا بکنید حداقل.

پاسخ:
سلام
محتاج دعام ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی