من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

دل خوشی

 

میدانی!

تمام دل خوشیم این است که

کسی که بهترین ها را برای من میخواهد همان کسی است که مو به موی زندگی مرا میداند.

شهیدی که همه چیز را دیده،می بیند و خواهد دید.

همان سمیعی که با وجود سکوتش، تمام گفته ها و نگفته هایم را می شنود.

حکیم و علیمی که بهتر از من میداند صلاح کارم را...

همان فتاحی که کافی ست وکیل من و تو باشد.

هم او که ودود است؛

خودش گفته آنقدر عاشقمان است که اگر من و تو می فهمیدیم طاقت نمی آوردیم...


تنها دلیل سر پا ماندنم این است:

عاشق که برای معشوقش بد نمی خواهد...!!!

 

 

نظرات  (۱)

احسنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی