من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

رحمت ِ خدا

گرفته بودی ........... گرفته بودم !

ابری شدی ............ ابری شدم !

بغض  کردی ........... بغض  کردم !

باریدی .................................. نباریدم!

دوست داشتم ببارم ؛ همراه تو ؛  یک دل سیر !

نباریدم !

خوش به حال تو،آسمان !

مجبور نبودی  بغض هایت را در گلو خفه کنی!

مجبور نبودی مواظب ریختن اشک هایت باشی که مبادا...!

مجبور نبودی رعایت آدم ها را بکنی که  از ناراحتیت ناراحت نشوند...!

مجبور نبودی  دور از چشم همه بباری...!

باریدی  و خالی شدی...!

هیچ کس از باریدنت غمگین نشد !

هیچ کس نگفت برای  چه می باری...؟

نگفت برای که می باری...؟

راحت باریدی؛

بی خیال همه...

خوشا به حال تو...

 

 

+ تولد رحمت خدا بود که رحمتش بارید !

 

 

 

نظرات  (۱)

انگار نه انگار
غم عالم رو دلمه...
دیگه به کسی هم نمیگم دعا کن و برعکس
میگم دعا نکنید...
پاسخ:
...
اما دعا کن
برای من،برای همه...

دعا می کنم
برای تو،برای همه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی