من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

واجبات...محرِّمات!


واجباتو بررسی کن؛

می بینی ! خدا گفته انجام بده؛ حتما انجام بده؛تمام سعیتو بکن تا جایی که میتونی به دستوری که من گفتم عمل کن،اما اگر نتونستی و برات مشقت داشت راه  بازه؛ هر طور میتونی انجام بده !

 

نمازتو بخون، ایستاده نمیتونی؟ نشسته بخون ! نمیتونی؟ دراز بکش  و بخون ! حتی با اشاره بخون !

روزه رو بگیر، برات سخت شد ؟ اصلا و به هیچ وجه نمیتونی  بگیری؟ قضاشو به جا بیار؛ کفاره شو بده!

استطاعت حج نداری؟ نرو؛ عیبی نداره !

حتی امر به معروف و نهی از منکرش هم  واجب کفایی ایه!

و...

و...

و...

 

اما محرّماتو بررسی کن!

گفته انجام نده !

الا و بِلا نداره!

نگفته اگه نتونستی ترک کنی، میتونی انجام بدی!

نگفت اگه برات سخت شد می تونی گناه کنی!

نگفت اگه همه کار غلط کردن، تو هم حق داری همون کارو بکنی!

نگفت اگه دستت تنگ شد حق داری مال حرام بخوری!

نگفت اگه هوا گرم شد یا برات سخت بود می تونی حجابتو برداری!

نگفت اگر همسرت خوب نبود میتونی خیانت کنی!

و...

و...

و...

می بینی! برای محرّماتش شرطی نذاشته...

انجام نده، یعنی انجام نده !

 

 خدایِ من در مورد  چیزایی که مربوط به حق خودشه آسون گرفته؛رعایت من و تو رو کرده؛

 اما از حق خلقش کوتاه نمیاد!

 

 خدای من حتی از خود من هم نسبت  به من مهربون تره...

 


نظرات  (۱)

  • دایره سرگردان
  • خیلی خوب بود خیلی.
    اینطوری نگاه نکرده بودم...
    واقعا خوب بود
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی