من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

به یاد توست همه لحظه های هستی من...

 

دلم که شکوه ز دست تو با خدا می کرد

میان شکوه نهانی تو را دعا می کرد


به روی گونه من اشک ها گره می خورد

که دل ز کار فروبسته عقده وا می کرد


برای آن که بدانی چه می کشم ای کاش

خدا تو را به یکی چون تو مبتلا می کرد


خیال وصل تو ای فتنه خواب شیرینی است

مرا دمی غم هجران اگر رها می کرد


به یاد توست همه لحظه های هستی من

دل تو کاش که یک لحظه یاد ما می کرد

 

سعید نیاز کرمانی

 

 

نظرات  (۱)

  • دایره سرگردان
  • از اینکه اینجام راضیم...
    ممنون
    پاسخ:
    خوشحالم که اینطوریه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی