من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

آهنگ ها

 

بعضی  آهنگ ها عجیب به دل می نشینند !
انگار کلمه به کلمه شان حرف های آدم را می زنند...

مثل خیلی آهنگ هایی که دوستشان دارم...!

 

مثل بخند ِ رضا صادقی،

ارغوان  ِ قربانی،
یه مدت ِ مسعود امامی،

دوستت دارم  ِسون،

بخند ِ محسن یگانه،

بارون ِ مهران مدیری،

خوشبختی ِ احسان،

لحظه ی ِ  احسان،

مسری ِ احسان،

تب تلخِ احسان،

اصلا همه ی آهنگ های خواجه امیری؛

و خیلی آهنگ های دیگر...

آهنگ هایی که بعضی هاشان آنقدر خاطره دارند برایم که گوش کردنشان ،حتی چند کلمه شان،مساوی ست با اشک...

تا آخر عمر...

مثل ِ...

بگذریم !

 

 

تاوان هم خوب موقعی منتشر شد!

 

تو باید از این پله بالا بری ،

تو بالا نری من زمین می خورم...

 

+ هر روز چند بار گوش میدم

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی