من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

من+روزها+خوشی ها+سختی ها+... = زندگی

اینجا روزگار کسی است.
خوشی هایش، نا خوشی هایش، روزها و شب هایش...
گاهی خوب،گاهی بد،گاهی شیرین،گاهی تلخ!
زندگی همین است!
همین هاست که زیبایش می کند.

آخرین نظرات

پسر رسول

مدام از خودم می پرسم که چرا...

مگر حسین ، پسر فاطمه نبود ؟

مگر فاطمه ، بنت رسول الله  نبود ؟

مگر حسین، پسر پیامبر نبود؟

مگر رسول خدا نگفت : "حسینٌ منی و انا من حسین" ؟

مگر چند سال گذشته بود ؟ چرا کسی دم نزد،سری که روی نیزه است، سر حسین زهراست...؟

 

حضرت اباعبدالله در پاسخ به این که، مگر اینها شما را نمی شناسند؟ گفتند" این مردم من را از خانواده ی خودشان و حتی از خودشان هم بهتر می شناسند..."

لقمه حرام و...؟

+ همه مقصر بودند...بلا استثنا...!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی